piątek, 21 stycznia 2011

Przydatne linki

Zrobiłem podstronę gdzie będę umieszczał jakieś warte uwagi linki. Przez "warte uwagi" rozumiem, że mogą być przydatne dla kogoś planującego wizytę w Wiedniu. Na razie jest ich zaledwie kilka, ale pewnie w miarę rozwoju mojego obeznania z nowym krajem zbiór będzie się sukcesywnie powiększał.

Nieuchronnie zbliża się moment wyjazdu więc teraz najbardziej użyteczne jest dla mnie Immobilien.net wspomagany przez VOR. Jeśli nie uda mi się znaleźć mieszkania poprzez znajomych mojego kumpla to w lutym pojadę na kilka dni i będę przemierzał miasto właśnie po adresach z ofert znalezionych na Immobilien.

Kalkulator zarobków przydaje się przy weryfikacji czy oferta pracy faktycznie jest taka atrakcyjna jak się wydaje. Niestety podatki w Austrii wcale nie są mniej dotkliwe niż w Polsce. Warto więc tam sobie zajrzeć aby potem nie było zdziwienia.

Na car4you spoglądałem sobie póki co ot tak sobie, ale kto wie czy jak będę musiał przerejestrowywać auto to nie taniej wyjdzie kupić coś na miejscu. Stosunek cen do przebiegów i wyposażenia jest w niektórych przypadkach bardzo atrakcyjny.

Jeśli ktoś zna jeszcze jakieś ciekawe i przydatne życiowo stronki o Austrii to proszę o info w mailu lub komentarzu.

2 komentarze:

  1. To mi się nie podoba, za rzadko piszesz na tym i na drugim blogu, coraz więcej blogerów piszących o finansach osobistych traci zapał do pisania

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ten blog szkoda,że nie ma teraz nowych wpisów :(
    Właśnie miesiąc temu podjęłam decyzję o przeprowadzce do Wiednia, świetnie byłoby jeszcze coś ciekawego poczytać :)
    Czekam na newsy ;)

    pozdrawiam
    Krasnoludek :)

    OdpowiedzUsuń